Vart ska man börja?

Vilken helg säger jag bara! Väldigt händelserik måste jag säga..

Tillbringade ela dagen igår i Battersea Park. Där blev det sola oc även lite trampbåt. Helt perfekt verkligen!

Kom hem frammåt 6 oc käkade lite mat. Har huset för mig själv vilket var nice. Eftersom alla var barnvakter såg jag eurovision sjäv oc lagom när det var slut ringde emelie och vi bestämde oss för att gå ut. Fira lite vettja! Dock var ju klockan redan halv 12 då så vi åkte lite snabbt till Clapham och gick till ett ställe vi varit förut. För första gången behövde jag inte visa leg för att komma in heller. Börjar bli gammaaaaaal!

Väl där hade vi kul och kom hem sju i morse. Då sov jag lite sen skulle jag möta upp sofie. Men till min fasa märkte jag att min kära iphone var stendöd. Verkligen stendöd! Så jag spang ut på min lilla soppinggata för att hitta en affär där någon kunde laga den (haha) Hittade två men dom var stängda. Så jag åkte till Hammersmith och frågade i alla mobilaffärer och fick samma svar: Åk till Apple store i westfield! Jag som var sååå trött hoppade på bussen och begav mig dit för att märka att affärerna inte öppnat ännu. Fick vänta en stund men sen öppnade dom och då hade dom inte tid för mig idag utan jag ska komma tillbaka på ett bokat möte (?) nästa vecka så ska dom se om dom kan hjälpa mig. 

Så då hadejag inte annat val än att gå till närmade affär och köpa en n mobil. Blev en suuuuper samsung från 1890 talet typ dock bara 14 pund så det får väl duga så länge. Men fett DRYGT!!!!!! Det enda bra med besöket i Westfield var att jag fick äta lite kringla som jag fick av den fina kringelkillen. Sååå värt!

Efter det åkte jag direkt till Sofie och vi hjälpte till på Helenas kalas. Vi drack pimms och gjorde ansiksmålningar. Riktigt mysigt! Efter det köpte vi pizza och la oss vid ponden och solade lite till och pratade sådär som bara vi kan. 

Nu ligger jg här i mitt varma rum med båda fönstrarna öppna plus en fläckt. Borde ju hjälpa nu tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Soffpoff

fyfan vad snygg!!!

2012-05-27 @ 22:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0