14 Maj

Har haft en myspys helg. Lördagkvällen bjöd på filmkväll hos Emelie vilket var super skönt! Sen var vi upe redan vid nio på söndag morgonen. Då var det även mycket fint väder ute så solbrillorna på och vi åkte och mötte upp Annici inne istan. Jätte kul att träffa henne igen. Var ju ett tag sen nu :) 

Vi turistade runt och såg alla sevärdigheter och hade det bra. Sedan tog jag och Emelie tåget hem och såg lite film. Minns inte vad den hette men riktigt bra var det. Sen gick jag hem och låg på sängen från sju till elva. Såg Glee, gossip girl och massa annat.

Idag har jag städat en massa och snart åker jag min värdmamma och lillkillen till IKEA för att shoppa lite! Det viktigaste är väl kanelbullarna verkar det som. Såklart!

Bjuder på lite bilder från gårdagen!
Nedräkning till OS vid Trafalgar square. Inte många dagar kvar nu!
¨
Vandrade framåt Buckingham palace

Ser nu framemot en ny vecka! Min planer denna vecka är, väldigt kort, Se drottningen med lillkillen imorgon efter skolan, jobba som vanligt ons-tors, sedan utgång med Emelie, Victor och Denner på fredag. Kan ju bli skoj tror jag. haha

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh låter jättemysigt!!! Men hallå, vad hände med M? Med samma namn som Phoebes kille? haha

2012-05-15 @ 10:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0