Team GB

Idag, stående med ungar viftandes med flaggor och stora leenden när drottningen passerade längs vägen. Då kände jag mig lite engelsk faktiskt. För oj vad jag ville ha en flagga jag med och vifta som en galning. Bara för att liksom. Bara för alla engelskmän är så söta. Så artiga. Så gammaldagsa. Så otroligt mysiga!

önskar jag kunde slänga upp en bra bild från dagen men det blev inga sådanna. Bara massa dåliga och dom ligger på kameran som ligger för långt bort. Ja, jag är lite lat kanske. Men men.. Avslutade iallafall denna dagen bra. Filmmys hos Emelie igen och för första gången i mitt liv lyckades jag hålla mig vaken genom hela Troja. Yeeehhh!

Och btw, insåg verkligen hur mycket jag kommer sakna lilla Max idag. När han höll mig i handen och berättade att jag var den bästa nannyn någonsin. Haha, jag blev nästan tårögd trots att jag vet att han antagligen sa det för att smöra lite. Men det gör tametusan ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0