Måste skärpa mig nu!

Asså ja skriver ju typ aldrig här längre! Ska skärpa mig lite nu tycker jag...

Kör en sammanfattning av helgen som var eftersom jobb veckorna inte är speciellt intressanta.

Fredags: Slutade jobba vid 6 och åkte med Emelie till Elin i Clapham där vi hade en liten mysig förfest innan vi gik iväg till klubben där. Riktig rolig kväll, dock var det lite svårt att ta sig hem men vi fick tag i en taxi tillslut iallafall.
Lördags: Vaknade åtta och kunde inte somna om trots att jag ara sovit tre timmar. Åkte iväg till Covent garden och fikade med tjejerna. Sen blev det filmkväll hos Emelie.

Söndags: Spelade sista seriematchen med laget. det blev vinst med 5-1 och två mål av mig. Skojskoj. Sedan blev det utgång med Emma och Sofie på roadhouse. Dock blev jag ganska trött så var hemma och isäng redan klockan ett. 

Måndags: Bankholiday eller som vi säger i sverige, en röd dag. Var ledig hela dagen och såg film hos emelie och lite bara.
Tisdags: Jobb, jobb och åter jobb! Men annars en riktig bra dag.

Idag: Har precis slutat och ligger just nu och funderar på vad man ska göra. Ska till hammersmith ikväll och fika med aupair tjejerna men något måste jag ju hitta på innan..

Har även pratat med familjen om mitt hemdatum. Får snart vta d dom är mitt uppe i att hitt aen ny. Roligt att dom endast tittar på svenskar eftersom dom tycker det har funkat så bra detta år :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0