Har en bra vecka!

Som rubriken lyder. Har en toppen vecka verkligen! Igår städade jag bara lite fram till två då jag slöt och åkte till hammersmith och bytte mina skor jag köpt mot massa andra grejer. kom på att jag inte ville ha dom längre och nu fick jag massa basgrejer istället. Två linnen, 14 par strumpor och två par trosor blev det. Mycket nöjd med mitt val där, har skor så det räcker! Har för tillfället 11 par som jag på något sätt ska lyckas få med mig hem. Hmm....

Iallafall, skulle egentligen jobbat hela dagen idag som vanlligt men min värdmamma är hemma så hon gav mig ledig. Nice! Så nu blir det fika med Emelie sen får jag se vad jag hittar på. Regnar ju idag igen... 

Imorgon är det ju även onsdag då jag bara jobbar halva dagen. Haha, looove it!

Kan ju även passa på att säga att jag typ bara har sju veckor kvar här borta. har inte fått något exakt datum än men den tredje veckan i Juni är det sagt. Wiiiiieeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0