En lördag framför tvn

Hade en rolig kväll igår. Åkte till liverpool street med Emelie och det ligger verkligen på andra sidan staden så det tog ett tag. Väl där gick vi vilse och vandrade runt i cirklar till vi till slut hittade våra vänner Victor och Denner och deras kompisar. Då gick vi till ett ställe som hette Queen of Hoxton och hade skoj! Stängde vid ett så Emelie och jag tänkte att det var ju skönt att vi nu kommer komma hem i klok tid. Dock visade det sig att det skulle ta oss nästan tre timmar at komma hem så var i säng vid fyra. 

Så kan det gå. Men trevligt hade vi allt! Idag skulle jag egentligen med Emelie och Mimmi och se bio men jag orkade verkligen inte. Har legat i sängen nu heeela dagen och käkar jordgubbar. Helt ok tycker jag. Ikväll blir det att vara barnvakt sen imorgon ska jag träffa Annici igen. Skojskoj!

Sen jobbar jag två vanliga veckor innan barnen har en vecka lov igen. Sen åker jag ju typ hem.. Inte mycket tid kvar nu och ännu så mycket som ska göras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0