checka av

Nu när det är mindre än en vecka kvar tänkte jag det kunde vara dags att checka av min lilla lista jag gjorde för ett tag sedan. Bara för att!
  • Åka till Stamford Bridge. Bor såå nära men har fortfarande inte lyckats ta mig dit. Detta är ett måste!
  • Se fotbolls EM på puben. Men lite svenska flaggor med kanske? :D CHECK!
  • Fira min 20 årsdag storslaget! CHECK!
  • Tillbringa några mer kvällar på roadhouse. Bara för att det är ett av mina favorit ställen här! CHECK!
  • Lite mer söndags mys på white hart då vi pratar om våra barn oh tar upp våra tvätt och städ frågor. Haha, som små mammor
  • Vandra runt hela Richmond park. Tar antagligen runt tre timmar men det måste jag ju ha gjort. Tar nog med mig Emelie! 
  • Storhandla på Primark. Inte för att jag behöver eller knappast kommer ha plats med allt hem. Men åh vad kul det hade varit! CHECK!
  • Spendera en heldag på westfield. Inte shoppa utan bara gå runt. Fika lite, och kanske till och med köpa en snog eller kringla! CHECK!
  • Gå ut i Shoreditch. Förhoppningvis sker detta på fredag men det är inte helt hundra än.. CHECK!
  • Avslutningsfest med fotbollslaget. CHECK!
  • Klippa håret hos Nino. Bara för han är såå bra! CHECK!
Har gjort det mesta men ännu lite kvar men ddet hinner jag nog med kanske :)
 
Trackback
RSS 2.0