30 Maj

Äntligen! Bokade möte med apple store idag för att se om dom kunde göra något åt min kära iphone. Och gissa vaaaad???? Den ä nu hel och funkar till 100%. Så jäkla lycklig! Trodde jag förlorat alla bilder och allt men icke. nu ska jag bara passa på att lägga in dem på datorn innan detta händer igen...

Sitter nu här på mitt rum med min bästa vän..
Jag och min kära fläckt. Mitt rum är ju sååå varmt hela tiden så fick denna av familjen så jg slipper smälta bort här uppe. 

Passade även på att shoppa lite idag när jag ändå var vid oxford street. En sommarklänning och en blus blev det. Toppen toppen. 

Fick även veta att jag inte behöver vara barnis på lördag vilket innebär att jag kan åka med tjejerna till Brighton. Så nu hoppas vi på braaaaa väder så vi kan sola och bada lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0