21 Maj

Lyssnar på We are young och förbereder mig mentalt för löprundan. Har jobbat färdigt för dagen och hann även med att stäfa mitt eget rum. Stolt!

Ikväll kommer den (kanske) nya au parien på besök så jag ska nog hålla mig undan tror jag. Eller jag vet inte. Tyckte lillkillen var allt för söt imorse näär hans mamma berättade det. Han tittade på mig med förvånad blick och undrade om jag skulle åka redan idag?? Och så kastade han sig i min famn och sa att han inte skulle låta mig åka.. :) haha. Han viskade till mig och sa att han skulle säga att han inte gillade den nya så att jag var tvungen att stanna. Hur söt är han inte då??!! Få en klump i magen bara av att tänka på att jag snart inte kommer träffa dom varje dag :(

Men men, har iallafall en toppen dag. Solen lyser och fönstret är öppet och blundar jag. Ja, då känns det faktiskt som om jag är hemma. Åh, vad jag längtar!! Men samtidigt inte. Varför ska det vara så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0