10/5

Ser gossip girl, ordnar playdates, väntar på hemleverans från affären, plattar håret, städar rummet. Det är min dag det. Ungarna är i skolan och jag bara är. Fixar och planerar, som en liten mamma. Ringer och stör föräldrar på jobbet och tjatar om att jag vill ha över deras ungar på playdates. Men vad gör man då? Mina barn ska ju promt ha en playdate i veckan trots att dom egentligen ine har tid med det! Men det gör mig inget. Är faktiskt ganska kul att ringa runt. Alla är så trevliga när dom väl fattar vem jag är :)

Annars då? Hade en mysig fika i Hammersmith igår kväll. Sista gången jag träffa Sofie innan hon tar en vecka semester hemma på Gotland. Chattade med Annici och planerade vår söndag. Valt discokläder till lillen imorse. Han är så söööt! Släpat ut alla kläder på golvet och börjat match ihop dom. Precis som jag gör! Haha, tillslut hittade vi iallafall de perfekta outfitten i lagom tid för att gå till skolan. Hur gulligt är det inte att ha disco från kvart i 5 till 6 en torsdagskväll?! Nästan så man önskar man var 6 år igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0