Tar lite helg nu då kanske..

Jobbat hela dagen idag. Försökt underhålla killarna som var väldigt rastlösa men inte ville göra nägot riktigt. Men nu har dom åkte till mormor iallafall och jag kommer ha huset för mig själv torsdag-fredag för att sedan dela med pappan lördag-söndag. Så därför har jag ju typ tagit helg nu. Sovmorgon imorgon sen städa så mycket jag orkar. Samma på fredag. Helt OK enligt mig!

Nu ikväll har jag pratat på skype med den nya aupairen som ska komma hit. Svart på massa frågor osv. Mycket härlig tjej, kommer passa perfekt i familjen här :)

Efter det har jag bara packat och fixat en massa. Riktigt skönt att gå igenom alla lådor här och gisses vad jag hittar saker jag glömt jag har här. Så ner i väskan med allt jag inte använder! Dock är den ju nästan full snart och alla mina kläder är ju inte ens i!Kommer defenitivt bli två väskor hem :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0