Storshopping

Haft en riktigt bra onsdag! Detta har jag hunnit med so far:
  • Njutit av en välbehövd sovmorgon
  • Ätit cocopops till frukost
  • Städat huset
  • Promenerat med vovven
  • Bokat ny tid hos frisören till imorogn. Han ska då klippa det lite kortare eftersom han inte var helt nöjd med längden sist. Själv vet jag inte riktgit vad jag tycker men han gör det gratis så so what! Go for it :)
  • Sorshoppat på Primark. Bilder på vad jag fick med mig hem kommer längre ner!
  • Skrivit tackkort och nästan köpt alla presenter till familjen
  • Packat lite mera. Börjar sakta inse att detta nog inte kommer funka.. Har för mycket saker så det lär bli ett extremt tungt handbagage med. Som om det inte räker med att jag ska släpa två väskor på 20 kg var redan. Jaja, det ska nog gå bra de :)
  • Insett att jag om två veckor har min sista dag i London. Woooow!
Ska snart käka lite mat sen åker jag nog en sväng till Sofie som är barnvakt ikväll. Har ju inte träffat min kära sambo sens i söndag så dags för det nu!

Men här kommer bliderna på mina inköp
Äntligen hittade jag ett par svarta klackar! Har letat så länge nu!
Syns inte på bilden riktigt men det är svart och super skön!
Perfekt för en dag på stranden!
Två par jeans blev det också
Ny fräsch väska med!
De var de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0