STOP STOP HÅLL I HATTEN!

Haft en underbar helg! Fredagen började med lite sång ända från gotland. Sedan ner i köket där det blev lite mer. Mycket sött! Fick även en present av familjen! Ett presentkort på Westfield på hela 100 pund. Helt galet verkligen! Dom är ju bara för underbara!

Fick ledigt på dagen också så det hanns med lite fika i Hammersmith och sedan blev det uppladdning för matchen hemma hos mig med Sofie och Emelie. Svensk cider, svenska partylåtar och vi var super taggade. Så då åkte partyhatten på och svenska flaggan var med och vi begav oss till pubben för att möta upp de andra tjejerna och heja på sverige. Väl där möttes vi av ett hav med engelska suportrar (såklart) och vi hade bordet i mitten och var lite omringade. Men det gjorde inget, vi sjöng Zlatan låten och viftade med våra flaggor ändå! Dock slutade ju matchen inte som vi tänkte men vi var lika glada ändå. Så efter lite mingel begav vi oss till roadhouse och hade en rolig kväll. En toppen födelsedag måste jag säga så tack alla fina vänner jag har här! :)

I lördags sov jag och Sofie till halv 12. Lite trött var jag allt men det var bara att hoppa in i duschen och sedan åka mot Wandsworth för att ha avslutningskalas med fotbollslaget. Vi hade trevligt i parken sedan gick vi till puben och hade ännu trevligare. Fina tjejer det där! Blev även lite prisutelning och fick två medaljer :)

Blev även då en sen kväll så just nu är jag super trött! Har precis ätit söndags roast med familjen här nere vilket var jättegott som vanligt och väntar nu på att emelie ska komma förbi för att säga hejdå. Hon flyttar ju hem imorgon redan:( Själv får man änu vänte 11 dagar men det kommer nog gå riktiigt fort tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0