Sista helgen här borta!

Ja, då har den sista helgen passerat förbi då.. Både så sjukt sorgligt och underbart på samma gång. Har nog aldrig någonsin varit så splittrad som nu! Eller jo, på studenten kanske men detta är nog ännu värre asså!

Men har iallafall haft en magisk helg. Perfekta avslutet!

Började iallafall med att åka till östra London på fredagskvällen på lite middag hos en vän. Det var mycket mysigt men fick dock lite problem med att ta mig hem eftersom busschaffisarna strejka och jag missat sista tuben. Men efter taxi och lite kom jag hem redan klockan 3. Yeeeh

Lördag blev det midsommarfirande i Hyde Park heeeela dagen! Typ 800 hundra svenska i ett hörn med picknick, kransar och dans. Helt jäkla underbart! Ibland blir man ju bara så lycklig över att vara svensk! Lite småsliten landade jag i sängen redan 11 då jag kände att jag behövde en bra nattsömn inför morgondagen. 

Idag, söndag, blev det nämligen THORPE PARK med Mimmi, Johanna och Jessika och det var så fruktansvärtl roligt! Det är ett nöjesfält med typ bara massa galna bergodalbanor och den ena var verkligen värre än den andra!! Men vi var inte fega så vi åkte alla men oj vilken huvudvärk efter alla lopar! En bana innehöll hela tio lopar och då kände att man levde då kan jag säga. En annan gick från 0-128 km/h på 2 sekunder och då trodde jag tusan jag skulle dö alltså! Men hade en toppen dag där iallafall. Efter så åkte vi in till covent garden och hängde lite med Sofie, Emma och Sofie. Mycket mysigt och precis så jag vill spendera min sista söndag. Blev även Englandsmatchen nu när jag kom hem eftersom hela familjen höll sig vaken och även åt kanelbullar från IKEA. Det säger man ju inte nej till! 
Dock förlorade ju england och den tystnaden asså. Vad säger man? Jag smög iväg till mitt rum... Haha :)

Har iallafall sovmorgon imorgon vilket känns underbart. Sedan städa och sendera eftermiddagen med mina kära barn. Man får ju passa på nu! Onsdag blir ju min sista dag här.

Bjuder på lite bilder från helgen med. Enjoy!

 
Haha, Mimmsan! :) förlåt men denna billd säger så mycket om den kvällen :) PEACE! ;)

 
Lite bilder från Thorpe Park. Mysig med 90 graders backar! Sådant gillar vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0