Sista dagen här i London

Då var denna dag kommen då. Min absolut sista dag här borta! Får en klump i magen bara av att tänka på att jag faktiskt sitter här nu, den dagen som jag väntat på så länge! Ändå känns allt så otroligt sorgligt just nu... 
 
Sitter iallafall på mitt kära rum och skriver detta nu. Väskorna är packade, väger båda för mycket men det orkar jag inte bry mig om just nu. Jag får väl betala den där jäkla övervikten isåfall... Mitt rum är super fint och städat. Har dammat alla hörn och jag känner ju knappt igen mig här inne. Har nog inte varit så rent sens dagen jag kom hit, haha :)
Ser iallfall fram emot när barnen kommer hem så jag kan få mysa lite med dom en sista gång! Verkar även som om jag inte behöver säga hela hejdå:et ikväll då barnen ska gå upp super tidigt med mig imorgon och vinka hejdå. Åh, kommer bli en jobbig kväll med mycket tårar men så får det bli. Vi ska även käka en mysig familjemiddag och jag ska ge dom mina presenter. Mycket blandade känslor här just nu!

Men nu ska jag dubbelkolla tåget tills imorgon bitti och sedan ta en dusch! Om jag nu kan hitta mitt shampoo.. Minns inte vart jag packade ner det! SÅ detta blev nog mitt sista inlägg här bortifrån! 
 
 
Finaste tjejerna som jag kommer sakna sååå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0