En liten lista jag fann

Hittade precis en liten lista jag gjorde för ett tag sedan när jag längtade hem lite. Slänger väl upp den också när jag ännu håller på!
 
Saker jag kommer sakna
Familjen såklart!
London livet
Mitt mysiga rum
Myskvällarna på white hart
Nätterna på roadhouse
Shopping och häng på westfield
Alla muina underbara vänner här!
Rosie
Artiga Engelsmän
Promenera med vovven i parken och lyssna på podcast. 
Kunna åka buss och tunnelbana vart som helst, när jag vill!
Göra av med pengar på primark och poundland
Prata tvätt ;)
Söndagsroast. MUMS säger jag bara!
Vakna en lördagmmorgon av barn som skriker och inse att det inte är mitt problem just den dagen!
Andas samma luft som Torres! Haha, nu gick jag kanske lite för långt...

Saker jag inte kommer sakna
Vissa delar av jobbet
Vakna klockan 5 av flygplan
Komma hem sent och försöka smyga genom huset utan att vcka någon, haha. Inte det lättaste!
Engelsk mat! Vart är min falukorv liksom??
Bo i någon annans hus. Hur underbara dom än är!!
Dammsuga hetäckningsmattor!! 
 

Saker jag ska göra när jag kommer hem
Krama ALLA!
Mysa med Fia. Har verkligen saknat att ha en katt springandes kring benen!
Äta mammas goa mat
Köra lite bil igen
Ha världens bästa sommar
Sommarjobba och tjäna pengar
Gå ut mest hela tiden
Få besök av aupair tjejerna
Komma iform igen. Hejdå godis, Hej löpspåret!
Spela fotboll med Nora i trädgården 
Cykla till Lausviken och bada
Sola, sola och SOLA!
Ha en mysdag med Soff och göra färdit våra fotoböcker
Planera min framtid!
 
och MASSA MASSA MER!!
 
Trackback
RSS 2.0