Hemma!

Då var jag hemma på kära Gotland igen då.. Känns väldigt konstigt samtidigt som det känns otroligt skönt! Lite sorgligt att mitt år som au pair redan är över men samtidigt är jag så sjukt stolt över mig själv att jag klarade det! Ett minne för livet verkligen!
Resdagen blev väldigt lång då jag flög vid 9 och landade i sverige halv 1. Efter det blev det väntan på t-centralen fram tills att båtbussen gick. Så när väl båten kom in i hamnen i Visby var jag super trött men oj vad skönt det var att se familjen som stod och väntade!
 
Pratade även med Alex igår och barnen ska nog ringa idag eller imorgon för att prata lite. Hade tydligen varit mycket tårar efter jag åkt och jag saknar även dom enormt mycket så en liten pratstund kommer bli bra.

Men detta kommer iallafall bli mitt sista inlägg på denna blogg. Det är verkligen super kul att så många har läst hela året även fast jag ibland inte uppdaterat så mycket! Så tacktack!
 
Lägger upp några sista bilder från detta år. Här kommer mina favorit bilder och favorit minnen!
Första helgen och vi gjorde London. Alt var så nytt och spännande!
Minns denna dag som om det var igår.
Haha!
Mitt underbara hem!
Min kära gata!
Vår första utgång. Så komisk verkligen! ;)
Värmebölja och solning på Riverside med Emelie. UNDERBART!
Jag och Rosie solar!
Bakar bullar till Alex på hennes födelsedag
 
Mitt andra hem Westfield. Undrar hur många timmar jag spenderat där?? Här är det iallfall pyntat innan jul!
Lite tunnelbana med Soff!
Såg Sverige-England! Såg även England-Spainen två dagar innan och då såklart TORRES!
Det snöade lite tillslut. Dock efter jul..
Åkte till Oxford med Sofie, Sofie och Emma. Helt underbar liten stad!
Fikade på Nero såklart!
Började spela fotboll!
Njöt av solen vid White Hart. Ett av mina favorit ställen verkligen!
En varm kväll på White Hart med tjejerna
Tog en weekend i Paris.
Jag och mitt lag!
Familjen var på besök!
En av allt utångar. Tror detta slöt på Roadhouse? Antagligen.. :)
Fredagkväll på puben med fina Emelie och Mimmi!
ROADHOUSE!
Räknar ner till OS. Inte länge kvar nu!
Passade på att träffa Annici när hon var i London. Mycket roligt!
Åkte och firade Chelsea när laget kom hem efter ha vunnit CL-finalen. Torres var där men såg han dock inte..
Det blev sommar och varmt!
Vi trampade trampbåt i parken och planerade vår sommar!
Firade min 20 årsdag med fotboll på puben. Sedan roadhouse såklart. Underbar kväll!
Åkte till brighton över dagen.
Firade midsommar i Hyde park!
Besökte Thorpe park och dog lite av alla bergodalbanor. Men oj så skoj!
 
Sen finns det ett hundratal bilder till jag skulle vilja lägga upp men men... Här var några av höjdpunkterna och jag skulle aldrig haft så kul om det inte vore för alla underbara vänner jag träffat! TACK TILL ER! Ses när ni kommer till Gotland :)
 
XXX Josefin!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0