Födelsedagspresenten från Miklis!

Grattis din lilla tönt,
som i London dig gömt.
Men Torres allt du fick se,
antar att den fjanten fick dig att le.
Ett ord som inte finns är treck,
och Rooney ser inte ut som Shrek.
Tycker du är rätt okej, fast du inte hästar gillar,
Sitter hellre med din rubikskub och pillar.
För ett år sedan vi ut ur skolan gick,
av de fick man verkligen en kick.
Får väl tacka än en gång,
då du för ett år sedan stod ut med min klagosång.
Pratar såklart om matte C,
vem fan fattar nått om de?
Faktorisering jag ännu inte fattar,
men vad gör de när man i en Cementfabrik sitter och trycker på
knappar?
Inget heller jag kommer ihåg om derivatans definition,
så behöver jag hjälp ringer jag till dig och ber om en lektion.
Redan i fyra år vi känt varann,
Och tänk vad mycket vi hann.
Till England vi drog,
Men där fick vi inte nog.
Något år senare vi mot Kreta försvann,
Där vi tyvärr inte legotävlingen vann.
Med Kronér Sofie sjungade,
Medans jag trodde jag gick mot livets undergång på båten som gungade.
Även en egen serie du fått,
Att killen den handlade om nästan såg den, var kanske inte så tipptopp.
JB, oceanup och Idol är något vi förstår,
Kommer aldrig glömma när vi fägade ditt hår!
Hare Krishna vi också varit med om, snubben i kjol som var lång,
Kommer aldrig glömma deras sång.
Gubbar i Torquay och Ryssland som över mig lutat,
Har för det mesta fått mig att skrika kutat.
Du vet att jag emoperioder kan få,
Men dom är rätt roliga ändå.
Tror dock jag skrämde nv-ettorna på Jocke Wassbergs dag,
Men att vara trevlig mot dom finns väl ingen lag?
Så jävla onödig dag!
Aldrig glömmer vi Emelies tacopaj,
På den börjar vi nu bli riktigt haj.
Saknar med er att spela monopol,
Gillar Emelies nerver av stål.
Saknar bakis-soffan i er stuga,
Utan den får väl min egen säng duga.
Äntligen på Gotland ni snart igen är,
Saknar er och vill ha er här.
Köpte ett par byxor häromdan som var dyra,
Men snart kan vi träffas igen alla fyra!
Du vet att jag föredrar hästar,
Men när du kommer hem då drar vi allt ut och festar!!
GRATTIS PÅ DEJ!! Hoppas du får en toppen dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0