Åh, minnen

Haha, hittade massa bilder med massa minnen från detta år. Slänger upp dom här tror jag!

Bland dom första dagarna här i London. Känns som igår fast samtidigt så sjukt länge sedan!
Höstlov och Nora kom på besök! 
Börjar november med lite Ben and Jerry's och min bästa Soff!
Hemkommen från Wembley stadium. Dock förlorade Sverige med ett-noll mot England men vi bar våra flaggor med stolthet ändå :)
Lite chips innan löprundan... Funkar alltid!
Fick en chokladkalender av min värdmamma och den var suuuper gooood!
En vecka innan jag tog semester och åkte hem. Antagligen packar jag.. Haha, som vanligt!
Tillbaka efter Jul och nyår och innan en utgång. Roadhouse skulle jag gissa på!
Klippte kort!
Firade Emelie's 20 årsdag. Mycket, mycket roligt!
Firade att vi var lediga på fredagen och att våra familjer var på ingående. Dock slutade ju den kvällen som den gjorde, haha. HUR KUL SOM HELST IALLFALL! eller hur Soff? ;)
Häng i köket i väntan på helg. 
Varmt på rummet i värmeböljan!!
Härromdan. Med mycket kortare hår igen och redo för att åka hem!

Bara tre dagar kvar nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0