20 Juni

Åtta dagar.. Bara åtta små dagar kvar här i London. Hur mycket jag än längtar tills att få åka hem och hur mycket jag än sett framemot den här dagen så kan jag inte låta bli att känna lite sorg. Börjar nu inse att jag faktiskt ska lämna mitt lv härborta. Mitt kära london liv som faktiskt inte är så dumt inte! Så mycket blandade känslor här. Men så fort jag börjar packa så kan jag knappt vänta tills nästa torsdag! 

Märkte även idag att min packning inte riktigt funkade så drog iväg och köpte en till resväska. JAG SKA HA HEM ALLLLT!!! :D Så det blir två stora rullväskor på 20 kg var sen ett handbagage. Låter bra tycker jag!

Sitter just nu och planerar vad jag ska göra dessa sista dagar. Så här ser planen ut just nu:

Torsdag: Jobba som vanligt, köpa de sista presenterna till familjen
Fredag: Jobba som vanligt, myskväll eller kanske puben? Får se vad de andra tjejera vill hitta på
Lördag: Midsommarfirande i Hyde park. Picknick och massa mys. Oplanerad kväll
Söndaghttp://www.thorpepark.com/ WIIHOOOO! Massor av bergodalbanor bara. My kind of place!
Måndag: Städa till två sedan åka och kika på stamford bridge. Bott här i 10 månader och inte varit där en. Bor liksom 10 minuter ifrån bara.
Tisdag: Sista jobbdagen med barnen!
Onsdag: Jobba (städa), ledig eftermiddag som kommer bestå av packande och städning av rummet. Familjemiddag/hejdåmiddag på kvällen. ge presenterna och säga hejdå :(
Torsdag: Upp med tuppen och åka HEEEEEEM!


Men nu ska jag nog ner och vara barnvakt. Eller tror det iallafall :) Får se vad som händer!
Slänger upp en bild på hur jag ser ut JUST nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0