14 Juni

Om två vekor sitter jag på gotlandsbåten. Skulle bara säga de.

Har tillbringat hela dagen med att vara hemma med sjukt barn. Men vi smet iväg för lite fika på nero, man kan ju inte vara inne hela dagen trots att man är sjuk! 

Firar min sista kväll som tonåring med att vara lite barnvakt och se Torres göra mål. Inte helt fel! Ser verkligen fram emot födelsedags firandet imorgon. Känner på mig att det kommer bli en toppen kväll. Ska bara komma på vad jag ska ha på mig.. 

Nej, får ta och städa rummet lite nu i halvtid tror jag. Någon kanske kommer och sjunger imorgon bitti och då får det verkligen inte se ut som det gör just nu!
Bjuder på en finfin bild, från finfina Brighton, på finfina tjejerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0