Tillbaka

Ja, är ju som sagt tillbaka här nu och det känns faktiskt riktigt bra! Fick det finaste välkomnandet här i tisdagsmorse när barnen vaknade och kom på att jag nu hade kommit. BAMSE KRAMAR blev det och sen fick jag förstås se alla julklappar dom fått. Det var en mysig dag och jag gjorde inte mycket mer nej.
I onsdags var det back on track och var barnvakt nästan hela dagen. Det var super kul och vi hittade på massa kul, bland annat lite golf vilket dom är helt fantastiskt duktiga på!
Igår låg jag dock i sängen med huvudvärk och en förjäklig förkyning hela dagen så vart inte mycket jobb av mig. Som tur var fick jag hjälp här hemifrån så det var ingen fara.
Idag blv det jobb som vanligt trots att jag inte riktigt kan andas klokt ;) Men huvudvärken är borta iallafall vilket gör allt mycket lättare. Nu blir det att vila lite sen vara barnvakt.


Annars har dessa tv veckor jag fick hemma varit fantastiska! Känslan av att landa på Visbys flygplats oh se mamma och Nora vinka var helt obeskrivlig Så värt verkligen! :)

Kommentarer
Postat av: Hemlig (icke soffpoff)

det var fan vad dålig du ska vara på att uppdatera då, heheheheheheheheheheehehh

2012-01-11 @ 14:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0