Perfect weekend

Haft en riktigt bra helg! Började fredags eftermiddagen med att sluta tidigare och hänga lite med Soff. Sedan blev det utgång med alla tjejer och det var super kul! Denna gpng blev det Covent garden, på ett ställe som heter Roadhouse och dit blir det till och åka fler gånger! :)

Lördagen starade med en lååång sovmorgon sen film hela eftermiddagen. Män som hatar kvinnor blev det, sen käkade jag och Sofie ite kvällsmat och åkte hem till henne och var barnvakt.

Idag började jag med lite match och det blev även en vinst! Awesome :) Efter det blev det Cafe nero med Sofie och Emma sen en riktig burgare på Red Lion då även Emelie följde med.

Nu ligger jag dock här i sängen igen och förbereder mig för en ny jobb vecka. Längtar redan till nästa helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0