Helg uppdatering

Jaha ja, då var ännu en helg slut. Tiden går så fort, man hinner ju knappt med! Januari är snart över och jag gissar på att februari kommer gå liksa fort. Innan jag vet ordet av sitter jag väl på planet på vg hem igen. Ingen lockande tanke just nu faktiskt. Jag älskar detta ställe!

Men iallafall, min helg började med en myskväll hos Sofie. Kvällen innehöll även ett mycket trevligt skypesamtal med brano, vår kreta kompis. Haha, omg säger jag bara!
Lördagen blev det sedan lite shopping i Hammersmith och sedan ägnade vi hela eftermiddagen åt att försöka boka våran paris resa men det gick sådär. Förhoppningsvis funkar det bättre imorgon! Åh, vad kul det ska bli! Fem stycken blir vi och tre dagar i Paris har vi. ÅHHH!!!!

Lördag kvällen spederades hos Emelie med film och god mat! 

Sen idag blev det fotboll som vanligt. Vinst med 7-2 och två mål gjorda av mig. Hihi, yeeeh!
Och nu blev det lite skype med mamma och Nora vilket alltid är lika trevligt! Men nu ska jag se lite film och försöka sova lite så jag är redo för en ny vecka :)

Lovely shopping in Hammersmith



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0