26 Januari

Läste precis på Sofies blogg att jag är hennes drog. haha, hur söt får man vara?! DU ÄR MIN DROG DU MED ÄLSKADE VÄN! Vi måste ses snart, helt seriöst :O


Hittade min "att göra i London" lista idag. Nu när det gått snart halva tiden s kan det ju vara skönt att ha lite avcheckat.
Få se nu vad har jag gjort?
  • Se alla svärdigheter, så som Big Ben, Piccadilly Circus, London Eye, Trafalgar Square, Buckingham Palace, Oxford Street osv.. - BIG CHECK!
  • Se Tower Bridge - Inte bara det utan åkt över också så CHECK!
  • Se fotbollsmatch - DUBBLE CHECK!
  • Se Torres - CHECK!
  • Se musikal - Mamma Mia blev det så CHECK på det. Även Lejonkungen inom kort tror jag.
  • Weekend i Paris - Snart sååååå!
  • Besöka Camden - Inte än, men måste bli av snart!!
  • Vandra runt i Notting Hill - Checkelicheck!
  • Vara en riktig engelsman och gå på pubben sådär en tisdagskväll, bara för att - Självklart, check check check!
  • Hitta Pattinsons hus - Nja, men vet ju ungefär så halv-check?
  • Uppleva Londons uteliv - Jorå, checkcheck. Och ännu fler gånger ska det allt bli!
  • Börja prata britiska - Nja, men vissa saker fastnar ju när man spendarar hela dagarna med att prata med britiska barn. OHH, REEEAAAY  I CAAAAAANT DOO THAT (tänker allt detta med engelskaccent) Så pratar jag numera. Höhöö
Måste utöka min lista lite mer tror jag. Några förslag?

Naj, nu blir det till och träna lite här på rummet. Awesome awesome, God natt!
Btw, familjen är hemma. Skype i helgen?? Fredagkväll kanske?? :)

Kommentarer
Postat av: Hemlig person som du aldrigaldrigaldrig kan lista ut vem det är!

Här kommer lite tips på hur du kan utöka din lista:



Köpa ett STOORT FETT ENGELSKT SCHABRAK till din kära kompis Mikaela. Det MÅSTE ju såklart vara ett John Whitaker, HALLÅ han är ju engelsman. Engelsk sporthistoria. Så att köpa ett John Whitaker schabrak åt sin kompis är ju något kulturellt som man måste uppleva om man är i London liksom...



MAHAHAHA

2012-01-29 @ 19:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0