24 Januari

Är idag väldigt stolt över min framförhållning här Har inte bara denna veckas playdates klara utan även nästa vecka vilket betyder att jag inte behöver ringa fler föräldrar och ordna massa denna vecka. Wiii :)
Har även fått tillbaka mitt spring humör och har nu varit ute och sprungit tre dagar i rad. Känns super bra! Hoppas de håller i sig bara.
Sitter och tänker lite på framtiden just nu och allt som ska hända och planers.
  • En weekend i Paris ska klämmas in
  • Ett besök av familjen i påsk
  • Definitift mer bar-häng på White hart
  • Fler fredagkvällar på Roadhouse
  • Storshopping!!
  • Vinna serien men fotbollslaget
Mycket, mycket! Plus ännu mer! Börjar ju nästan få lite panik, augusti kommer komma så snabbt, jag bara vet det..

Kommentarer
Postat av: Soffpoff

(svar på din kommentar) Jag vet, jag ser dig aldrig heller. Satt och tänkte på det nyss och saknade våra stunder tillsammans en aning. Vi måste ses på söndag asså! Hur dags är din match?

2012-01-26 @ 13:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0