21 Januari

Ska börja med att be om ursäkt för att jag aldrig uppdaterar längre. Men har inte haft det i tankarna bara. Men nu när Sofie tjatar som hon gör så tar jag mig i kragen och skriver detta.

Sitter för tillfället och ser Notting Hill, vilket är ganska bra tajming då jag för första gången idag besökte Notting Hill. Ganska coolt att sitta här och se Hugh Grant gå på gatan där jag gick idag. 

Annars händer det ju inte super mycket. Eller jag jobbar p som vanligt iallafall och verkar ha startat en ny tradition när det kommer till mina weekends. Fredag kväll betyder numera utgång och favisen just nu är Roadhouse. Awesome place, dock lite för mycket folk ibland kanske. Lördag betyder lång sovmorgon och allmänt häng sen barnvakt och film kväll och sedan avsluta helgen med fotbollsmatch på söndagen.

Jag gillare iallafall och tiden bara springer iväg. Har liksom redan varit här i tre veckor! Ska det fortsätta så här är jag ju hemma på nolltid och just nu är inte den tanken super lockande. London börjar bli mitt hem nu känner jag och oj den dagen jag ska flytta hem igen. Ojojoj.
Men nu ska jag ta en runda i huset och se om ungarna sover. Hope so!

Kommentarer
Postat av: Soffpoff

Yeeees, ÄNTLIGEN haha :D

2012-01-22 @ 13:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0