Toppen fredag

Haft en super bra fredag! Dagen började med att jag tog barnen till skolan mn sen fick jag ledigt resten av dagen. Super snälla föräldrar jag har här! :) Så jag åkte till Hammersmith och fiade lite med sofie sen stor shoppade vi! 
Nu sitter jag här och ser Criminal minds, som vanlgt, och väntar på att Emelie ska komma. Ikväll blir et o vara barnvakt sen se film och ha fredagsmys med Emelie.

Imorgon blir det frissan. Här ska håret bort! Kommer väl up en bild på de imrgon kväll kanske.

Men nu ska jag nog ner o käka lite pizza. Mumma!

Söt-Sofie på Nero
ett av nyinköpen. Älskar det faktum att jag kan få två par Converse för samma pris som ett par där hemma. Älska London!
Två tröjor, en pyjamas och ett skärp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0