Onsdag

Åh, myser för tillfället i mitt lilla rum med dator, små kakor och lite Criminal minds. Har ont i halsen så skippade träningen ikväll och kanske skippar math i helgen med. Vill verkligen bli helt frisk nu! Det skulle vara på tiden känner jag..

Men hade en ledig eftermiddag idag och kände för att shoppa lite. Eftersom alla typ jobbar så åkte jg själv till westfield och handlade en massa. Asså, jag mpste sluta snart. Bara handlar och handlar! Köpte iallafall två sommarskor och en tshirt på primark för sammanlagt 200kr vilket är helt ok enligt mig. Sen blev det en fin tröja på forever 21. Sen avslutade jag med lite sushi. Andra gången jag äter det i mitt liv och jag gillar det verkligen! Ny favvo faktiskt.

får även snart veta datumet då jag flyttar hen. Biljetten ska bara bokas men i slutet av Juni blir det. Skönt, men sååååå sorgligt. Vill stanna i London föralltid men samtidigt hem till allt där hemma! Konstig känsla det där..

Nej, men ha det bra alla ni som läser! Btw, jag är lite små nyfiken på vilka ni är så skriv en komentar väl :) Så slipper jag förbli nyfiken liksom :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mahaha, trodde verkligen du börjat gå nån mattekurs när jag läste math! Haha men insåg sen att det måste vara match du menar.



Du vet vem jag är iallafall, nån som INTE gillar matte, inte matte C iaf ;)

2012-02-29 @ 21:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0