HELG

Hade en rolig kväll igår då vi firade att ingen mindre än Emelie fyllde 20 (eller fyller imorgon rättare sagt men men) Först blev det några fördrinkar för mig och Emelie här hemma hos mig innan vi gick till bussen och mötte upp Stina. Väl i Hammersmith mötte vi upp Sofie, Sofie, Emma och Martina innan vi tog tuben in till Piccadilly. Där blev det middag sen mötte vi upp en av Emelies kompis och hans vänner och gick till något ställe jag inte minns vad det hette. Men kul var det och hoppas Emelie är nöjd med sin kväll! Man fylller ju trots allt bara 20 en gång!

Nu väntar jag bara på att Emelie ska medela att hon är redo för att handla lite. För ikväll blir det semlor hemma hos henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0