Härliga fredag

Här skriner solen och jag har en ganska slapp fredag. Bara hämta pojkarna och deras vänner i skolan och se efter alla dom någon timme sen tar jag helg. Helt ok om ni frågar mig!
har btw bestämt mig för att välja att åka hem i slutet på juni nu. Tror det datumet passar mig bäst så ska bara medela familjen om vad jag valt så dom kan få boka min flygbiljett hem. Det är ju bara så sjukt nu. Det beetyder att jag endast har fyra månader kvar här i London och det känns som om jag ännu har så mycke tjag måste göra! :O
Men ite planerat har jag ju iallafall och så här ser mina sista månader ut:
Mars
16-18 Weekend i Paris med Soff, Emelie, Mimmi och Sofie. Ska bli helt jäkla undrbart!
April
6-12 Familjen på besök! Då blir det till och turista lite mer, se lejonkungen musical och förhoppningsvis en fotbollsmatch med pappa o Nora. Chelsea funderar vi på.. Torres ni vet ;)
Maj
13 Sofies födelsedag och en rikitig BBQ. Kommer bli mysigt!
Juni
15 Min 20-årsdag = KALAS!!!
Sen åker jag hem. Inte mycket kvar alls ju, men några helger att fylla ut med lite utgångar och andra äventyr här borta. de blir nog bra de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0