12 Februari

Börjar med att säga: GRATTIS PAPPA! Fyller ju år idag och allt! O nej jag glömde det inte. Behövde bara påminnas lite..

Med det sagt kan jag ju berätta om min händelserika söndag! Ojojoj, säger jag bara :)
Nej skoja bara lite. Har lämna sängen för frukost och middag annars har jag hängt p mitt rum hela dagen! Skypat lite och småstdat lite men inte mer än så. 

Skönt, men samtidigt ganska tråkigt. Så nu snart blir det att dra en sväng på puben och ta sig en redig svensk cider, en sådan engelsman som man nu är! Det blir nog myspys tror jag.

Kan ju även säga att jag igår hade en super mysig heldag i Oxford! Efter en lång bustur, då man fick se helt nya sidor av London, anlönde vi till mysiga lilla Oxford och blrjade med att käka lunch på pizza hut. Mums! Efter det turistade vi lite och kikade på de berömda universitetet. Fick äve veta att det var där dom spalade in Harry Potter. Lite små coolt nästan! 
Efter det så shoppade vi lite sen blev det soffhäng på starbucks och en lång busstur hem igen. Väl hemma åt jag lite sen somnade jag så trött som jag var. Så tar puben ikväll istället eftersom jag trots alllt typ har en ledig vecka nu. Wii!
Det mest kända universitetet där Harry bruka hänga alltså.
Mina reskompiiisar. Sofie, Emma och Sofie
Mycket vackert var det!

Hittade precis lite bilder frå förra helgen som jag glömde lägga upp så här kommer de:
Harrods sådär på kvällskvisten
ÅHH, DE SNÖÖÖA!
Min kära Soff!
På väg till White Hart för lite fotboll. Mysig söndag!
Nej, nu får det räcka. Dags o göra sig i ordning lite nu känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0