Värmeslag? JA TACK!

Blev visst ännu varmare idag. Detta gillas mycket eftersom jag jobbar så självständing mellan 9-15. Idag blev det till och med en timme extra eftersom killarna hade sportklubb efter skolan. Riktigt nice eftersom det ineebar en timme till i solen för mig :) 

Men klockan blev ju fyra till slut ändå och då gick jag för att hämta killarna oh väl där träffade jag en jätte trevlig au pair som bjöd med mig och killarna till parken. Egentligen hade vi inte tid men dom ville så gärna så why not. Kom dock hem väldigt sent så det blev lite lättare lunch för vi han inte riktigt laga mat. Men som Alex sa, hellre glada barn än att följa alla planerade tider. Så en bra dag har jag haft idag! Lägger upp lite bilder från dagen eftersom jag nu äntligen börjat komma ihåg kameran..

Men dock är inte kvällen över än. Ska ännu vara barnvakt, men det kommer antagligen inte bli så jobbigt eftersom dom nu sover :)

Jag oh Rosie njöt av solen på bakgården. Eller iallafall jag..

Hon trivdes bättre i skuggan :)


Hittade en enorm spindel som Charlie senare dödade medans Max storgrät och tyckte synd om den. Dom är ju bara för söta dom där två :)

Bild bevis på det vackre vädret. Väntas bli ännu varmare i helgen också :) Över 30 grader ska det bli tydligen så då blir det och hitta någonstans och sola och bada :)



Kommentarer
Postat av: yoyo

eeeeew! fy fan vilken äcklig spindel!! Nu vågar jag inte hälsa på...

2011-09-30 @ 09:41:42
Postat av: Annici

Vilken lyx med denna värme! :D

Här är det höst, fast idag har det iaf varit upp mot 20 grader :)

Kram på dig!

2011-09-30 @ 19:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0