Time to catch up!

Äntligen fungerar internet igen! Så nu kommer uppdatering från i Lördags och fram till idag, så det kommer antagligen bli världshistorians längsta inlägg. Bara så ni vet :)

Iallafall, lördagen var alldeles underbar! Vädret var perfekt, till och med lite för varmt i bland! Emelie, Sofie och jag var som sagt inne i stora London och lekte turister.

Slänger in några bilder som kan sammanfatta denna dag :)

Vi började dagen med att hänga lite med Jack Sparrow. Mycket trevligt!



Spanade in London Eye.



Tog en tur i London Eye och hamnade mitt i ett bröllop. Vem kommer på idén att gifta sig i London Eye kan man ju undra.. Men lite roligt var det. Vi var mer inne i deras vigsel än själva utsikten :) hah


Sen såklart såg vi lite av Big Ben.


Ett måste såklart!



Vi avslutade sightseeingen med ett stopp vid Buckingham Palace.

Efter allt detta satte vi oss på en mysig resturang och hade det bra sen var vi så trötta så vi åkte alla hem och sov.
I söndags vaknade jag av att det spöregnade ute (mitt eget fel antar jag. skulle inte pratat om att jag aldig sett regn här än) Men iallafall, denna dag gjorde jag inte så mycket. Umgicks lite med Sofie bara. Allmänt mysig dag helt enkelt.
Igår hade jag dock min absolut jobbigaste dag hitentills! Var ensam med barnen hela förmiddagen och en stund efter lunch och dom hade verkligen vaknat på fel sida båda två så ingenting var bra. Så när deras mamma äntligen kom hem och tog över lämnade jag huset så snabbt jag kunde och gick på en promenad. Jag var verkligen helt slut och jätte irriterad på hur dom betett sig mot mig och undrade om det var något jag gjort fel. Så när dom gått och lagt sig åt jag mat med Fred och Alex och jag berättade om min dag. Alex berättade då att dom betett sig likadant mot henne hela eftermiddagen så det var inget jag gjort fel, vilket kändes bra. 
Så jag gick och la mig och hoppades mprgon dagen skulle bli bättre och gissa vad? 

Det blev den verkligen! Idag har dom varit helt underbara mot mig. Till och med lyssnat på en gång och inget gråtande efter mamma överhuvudtaget! 

Så jag avslutade denna dag med att stanna hemma och hjälpa Fred laga min toalett. Haha, det gick sådär till en början men sen ordnade vi det. Kul hade vi iallafall :)

Men imorgon börjar killarna äntligen skolan igen och Alex ska stanna hemma och visa hur morgon rutinen går till sen blir det och städa lite sen är man ledig. Perfect!
Men nu orkar jag inte skriva mera så ha det bra och sov gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0