OH HAPPY DAY

Varmaste dagen någonsin idag! Helt galet verkligen. Man kan ju inte tro att det är i slutet av september här inte. Men iallafall, eftersom det var onsdag idag städar jag bara på förmiddagen sen är jag ledig vilket passade perfekt! Så Emelie smugglade in mig på hennes enrma träningscenter som typ ser ut som ett fem stjärnit hotel :) Väl där la vi oss vid poolen och solade i flera timmar. Kändes som om vi låg på en strand i Grekland och inte här i London. Så mycket mysigt var det! Efter det simmade vi några längder och bastade med mera. Passade på att testa resturangen där och vi blev inte besvikna! MUMS :)

Så nu ligger jag här i mitt rum med röda kinder och en liten bikini rand till min stora lycka :) Hoppas på lika fint väder i morgon så jag kan sola när killarna är i skolan. 

Men här har ni några bilder från denna underbara dag!

Riverside, Emelie feta träningcenter.







Man får passa på och ta kort när solen är framme! Här är i allafall min lilla "by" hah :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0