LÖRDAG!

God morgon, god morgon. Äntligen lördag säger jag! Idag bär det av in till storstan för att vara turist för en dag. Super mysigt kommer det bli och jag lovar en massa bilder ikväll! 

Ikväll blir det även kanske en liten utekväll för oss. Emelie har lyckats få kontakt med en annan svensk au pair som gärna vill träffas plus några till som i såfall hänger med så det blir ett stort gäng! kommer bli riktigt kul tror jag :)

En sak jag inte försår är allt prat om vädret här i England. 

"Åh, där regnar det typ mer än 200 dagar om året!"

Imorgon har jag varit här en vecka och inte sett så mycket som en regndroppe. (Peppar, peppar, ta i trä)
Vädret är underbart ju! Mycket varmare än hemma iallafall!

Jaja, med det sagt måste jag gå. Ska möta Emelie snart och måste ännu fixa tvätten och lite.

Ha en trevlig helg alla där hemma!

ps. slänger in några bilder från gårdagen då jag och Sofie försökte lära oss tunelbanan lite. (Gick sådär..) Även lite shopping han vi med!


Spanade efter Torres och andra kändisar på Kings road. 

Dom så härligt röda bussarna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0