Lördag = utflykt

Idag blev det lite utflykt igen. Jag, Sofie och Emelie åkte in till centrala London och besökte Madame Tussauds. Riktigt roligt trots att jag varit där förut. Många bilder blev det iallafall! Här har ni några:

Jag och Sofies blivande man Zac. Trevlig kille det där!

Robert Pattinson hittade vi också. Ursäkta den väldigt fula bilden men hoppas att få ta en riktigt snart. Ryktas ju att han hänger i Barnes nu i dagarna.. :)


Varsågod Nora. Den här är till dig! 

Haha, var bara tyvungen att lägga upp denna bild. Så tycker vi om dig, Bieber!

Efter Madame Tussauds åkte vi till Oxford Street och shoppade lite. Köpte ett linne och en parfym. Så skönt att få lön varje fredag! Då har man alltid fickpengar till helgen ju :)

Efter allt gående tog vi tunnelbanan hem sen åkte jag och Emelie till världen bästa! Den ligger i Barnes och heter Totally Swedish! Här finns det bara en massa svenska varor och jag och Emelie var helt till oss när vi hittade allt gott. Detta blev det idag, men lovar att jag kommer gå dit och handla ofta!



MUMS säger jag bara!


Just nu liggar jag här på mitt rum och det är helt tyst här i huset. Familjen är iväg så jag passade på att ta kort på alla vrån här förut. Och eftersom jag konstigt nog inte lagt upp någon bild på mitt hus här än så tänker jag göra det nu. När jag ändå håller på liksom..


Detta är då mitt nya fina hem!

Min lilla gata. Börjar bli nervös över bilkörningen här. Fickparkering är visst det enda som gäller vilket inte riktigt är min grej. Kommer bli spännande och se hur det ska gå.. :O

Men nu ska jag ner och tvätta lite. Man får passa på när huset är tomt och tvättmaskinen ledig! Sen blir det film kväll och pizza hos Sofie. Ha en trevlig kväll allihop! :) 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0