Första riktiga dagen

Har nu jobbat första riktiga dagen idag. Ligger och pustar ut på rummet efter att ha tagit dem till skolan (I tid till och med) och sedan städat en massa. Så nu är jag ledig och inväntar lunchen för att sen gå en sväng med Rosie och sen hämta barnen igen. 

Det är så mina dagar kommer se ut framöver och jag gillar det :) Det svåra är att hitta på något roligt att göra varje dag efter skolan bara och sen laga mat dom faktiskt gillar (och som går att äta..) 

Men annars är det rätt lungt! Kommer ha en lugn helg också eftersom familjen ska åka iväg. Så jag blir helt ensam i huset vilket faktiskt är lite små läskigt. Men jag kommer antagligen vara mest hos Sofie eller Emelie. Så mig slipper dom inte! :)
Men ni får ha en trevlig dag där hemma!
Slänger upp en London bild när jag ännu håller på. Här njuter vi av utsikten i London Eye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0