En kväll på stan

Hemma igen efter en trevlig kväll med Sofie. Bara älskar att gå ut på stan här efter man slutat och bara försöka lära sig vart allt ligger och hur man tar sig dit. 
Så ikväll tog jag bussen till Sofie (helt själv :o), sen tog vi en promenad in till Hammersmith som är en lite "större stad". Där märkte vi till vår, eller iallafall min förvåning, att affärerna ännu var öppna och klockan var halv åtta. Så vi tog en svänt till primark och poundland.

Kan sammanfatta poundland med ett ord: Wonderful! Allting kostar bara ett pund, alltså tio kronor så jag och Sofie kunde innte hålla oss vid godishyllan.



Allt detta för 3 små pund tycker jag är helt fantastiskt! Speciellt min kära happy hippo är värt varje penny. (Mikla, du vet vad jag menar)

Men nu blir det sängen och lite top model. Behöver vila ut mig lite för det kommer bli en lång dag imorgon med.
Nattinatti !

Kommentarer
Postat av: Mikaela

HAAALLÅÅÅÅÅ INTE okej att lägga ut såna där bilder på happyhippo, speciellt INTE storpack! :O Åååh vet du vad jag kom på, när du skall hem till jul bara måste du köpa sånt där balsam från poundland till mig! Älskade det :D

2011-09-02 @ 18:45:02
URL: http://wherethesidewalkcracks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0