Äntligen fredag!

Som rubriiken lyder.. ÄNTLIGEN! Är så trött just nu och ligger på mitt rum och ser ANTM. Har gjort allt jag sska göra så nu har ledigt i två timmar innan killarna ska hämtas i skolan. Då blir det nog att antingen gå till parken eller så spelar vilnog lite fotboll här hemma. Skoj skoj! 

Hade en stressig morgon i dag. Killarna kom ner till frukosten sent och åt super långsamt. Sen när jag äntligen trodde vi "were back on time" vägrade Charlie borsta tänderna. Så jag hade mitt första riktiga gräl med honom imorse men jag gav mig inte iallafall och visst fick vi skynda oss som bara den till skolan med han hade rena tänder iallafall :) 

Så ikäll åker familjen iväg och jag blir ensam här hela helgen. Så ikväll ska antagligen jag oh Emelie gå ut och hitta på något sen blir det en heldag innen I london imorgon med bland annat Madame Tussauds och shopping på Oxford street. Nice! :)
Men nu ska jag vila lite, kanske till och med sova en stund. Ha en toppen fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0