7 September

Har haft en toppen dag idag. Killarna började äntigen skolan! Så det jag gjort idag var att följa med Alex och lämna dem i skolan sen gick jag hem och städade och fixade allt jag skulle. Efter det var jag ledig och Emelie och jag åkte till Hammersmith och gjorde av med lite pengar :) Helt galet vad billigt det är på vissa ställen!

Sen avslutade jag dagen med en underbar middag med familjen. Dom är bara en för fantastisk familj! Svårt att förklara men jag känner mig som en i familjen här, som deras storasyster och det går inte många sekunder mellan skratten här. En helt fantastisk känsla! Killarna bjuder verkligen på sig själv och jag höll på att ramla av stolen av skratt när de satte igång svennebanan och dansade på stolarna medans föräldrarna sjöng med. Wow, börjar skratta bara av tanken på det! hah :)
Men nu ska jag ta en dusch sen se lite film sen sova tror jag. Måste vara pigg imorgon då jag börjar jobba på riktigt.

Hoppas ni haft en bra dag!

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0