26 September

Ska närsomhelst ta en behövlig dusch men tänte slänga upp ett litet inlägg här först. Kom precis hem efter min löprunda och shiiit vad varmt det var!! Förstår mig inte på vädret här för fem öre. Innan jag sprang iväg regnade det och så allmänt ruskigt ut. Väl i parken sken solen och det var super varmt. Nästan som en sommardag! Nu sitter jag här och tror det sla börja regna när som helst igen. hum, märkligt märkligt. Men värmen som är här klagar jag ju inte på. Många kvällar känns som sommarkvällarna där hemma och det är ju inte dåligt för att snart vara oktober :) Så det är väl bara att njuta för kalt kommer det bli här med. Riktigt kallt till och med har jag hört..
Är iallafall ledig ikväll vilket är skönt! blir att äta mat med familjen sen se en film tror jag. Eller försöka skypa lite med familjen hemma kanske? Om ni har tid med mig.. :)
nej, nu blir det duschen och här får ni en svettig bild om ni vågar se. See yah!

Kommentarer
Postat av: Faster Bia

Hej Jossan!

Fick tips av din söta mor att kolla in din blogg ;-)

Glad att du trivs och oj va mycket ni har hunnit med redan!

Här på ön är det höstfärg på träden men nu väntar några varma dagar sägs det så det blir till att vara ute :-)



Ha det bäst och sköt om dig!

Kram Bia

2011-09-28 @ 00:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0