25 September

Fyra hela veckor idag! Helt galet vad tiden springer iväg! 

Sitter i min säng och svenskar mig lite med ett vsnitt av Shculman show på aftonbladet. Typ dör av skratt ibland :) Asså, har ni inte sett det, gör det!! Haha :)
Idag har jag iallafall haft sov morgon länge sen varit en sväng i Westfield med Soff. Vi lunchade lite och testade frys yoghurt med bär. Mumma säger jag bara! Men eftersom vi båda var trötta så åkte vi hem igen och nu ligger jag som sagt här. Väntar på att söndags steken ska serveras där ner. Borde kanske hjälpa till? Kanske kanske, svårt att veta om det skule uppskattas eller om jag bara skulle var i vägen :) 

Men ikväll blir deet iallafall en lugn kväll och jag ska nog ner och testa racerbanan i vardagsrummet som dom byggt idag. Hoppas dom bjuder in mig så jag slipper skämmas genom att fråga om jag får testa :)Hihi

Har inget roligt att skriva just nu annars. Händer ju inte jätte mycket nytt här längre...


Slänger upp en väldig vacker bild på hur glad och härlig jag är idag. Yehh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0