24 September

Har en härlig helg här i London. Har dock märkt att jag inte riktigt har samma uppfattning av vad en helg består av i jämförelse med familjen här. Dom ser helgen som ett tillfälle att äntligen göra massa saker och planerar in massa saker medans jag ser helgen som en chans att bara vara och inte behöva ha några planer. Men jag antar att det beror på att dom har barn och dom träffas ju inte så mycket i veckorna så då får man ju passa på! :) Själv älskar jag att inte ha något planerat och bara ta allt som det kommer.

Men iallafall, hade en jätte bra dag med killarna igår. Så underbart snälla var dom och att ta hand om dom blir bara lättare och lättare. Vi har börjat lära känna varandra på riktigt nu och vi vet var allas gränser går. Jätte skönt måste jag säga och det underlättar ju verkligen! På kvällen åkte jag och Emelie hem till Sofie som var barnvakt och höll henne sällskap. Riktigt mysigt och det verkar som om det är hur de flesta fredagar kommer se ut framöver men jag gillar det. 

Idag har jag, Emelie, Sofie, Emma och Fanny varit inne i stor London och promenerat lite på Oxford street. Det blev lite fönstershopping, ett trevligt resturang besök och ett försök till att hitta en bra frisör. Vi hittade en bra frisör till slut, dock var den en aning dyr. 8000:- för hårförlängning liksom. Nja, tror vi letar vidare. Så imorgon ska vi kanske till Westfield och kolla om vi kan hitta något. Jag ska iallafall ha klippt av mitt hår och färgat det innan denna helg är över! :)

Men nu ska jag vila lite sen käka och sen gå till Emelie ich bara hänga. 

Ha en trevlig kväll! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0