22 September

Har en lugn torsdagskväll här hemma. Sitter på mitt rum och ser twilight just nu. Fråga mig inte varför, för jag vet faktiskt inte.
Dagen har varit bra, trots ett stort bråk om några kakor bara. Haha, ibland är bråken så fjantiga så man liksom inte vet vad man ska säga. Men sånt är livet! Lagade även min egen köttfärssås till killarna ikväll och det var tydligen "delicious" :) Bättre betyg är väl svårt att få antar jag så jag är super nöjd.
Ännu gladare blir jag när jag tänker på att det är fredag imorgon. Äntligen äntligen! Fredag betyder lön och lön betyder att veckan är slut och det är alltså lika med helg!! :) Och denna helg kommer jag antagligen ta och klippa av mig håret. Hoppas på att kunna färga det like mörkar också men vi får väl se.
Är som ni kanske förstår lite rastlös just nu. Så jag har fixat en liten bild att läga upp :)


Det viktigaste i min väska just nu



Hah, så nu vet ni det. Ifall ni undrade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0