21 September

Nyss hemkommen från en trevlig men annurlunda kväll. Modelljobbeet vi skulle göra ikväll var ju inte riktigt vad jag var beredd på kan man säga. Tänkte att jag skulle stå där med kläderna på lite bara men här kommer man till värsta stället med catwalk och sånt. Hih :) Det var dock ganska kul och barnen var ju bara för duktiga. Själv vet jag nu att catwalk modell inte rikitgt är min grej. Men nu kan jag ju checka av "Vara modell i London" från att-göra-listan. Om det nu änns finns med.

Men trött som jag är ska jag nu sova tror jag. Måste verkligen gå och köpa öronproppar. Flygen har fått för sig att klockan fem på morgon är en bra tid att landa över mitt lilla hus. Fy fan säger jag bara. Ni ska bara veta hur mycket det låter och det landar typ ett varannan minut ibland.. Jag och Sofie såg tillexempel sju plan i luften när vi tittade ut från mitt fönster förut. SJU LIKSOM?! Helt galet ju..

Men men, dax o sove lite tror jag. Lång dag imorgon!

Go natt!

Kommentarer
Postat av: Soff

Din header har verkligen blivit jäätttefin!! Tyckte om den förra med men den här var mycket bättre! Tummen upp! :)

2011-09-22 @ 19:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0