20 September

Då blev klockan halv tre idag igen och jag ligger som vanligt här och väntar på att få gå till skolan och hämta killarna. Blir alltid lika rastlös så här dags om dagarna. Vet att jag måste gå om en halvtimme så känner att jag inte hinner göra något för då kommer jag bli sen och det vill jag ju inte. Så istället ligger jag här och tittar på klockan sen går jag på tok för tidigt och får stå och vänta en kvart utanför grindarna. Varje dag.. Men kommer väl in i det snart antar jag :)

Eftermiddagen/kvällen blir det till att vara barnvakt. Trevlig, trevligt! Imorgon är det äntligen onsdag igen vilket innebär ledig eftermiddag! Awesome. På kvällen bli det dock lite modevisning med Emelie och co. Det roliga är att vi visst ska vara modeller så det kan ju bli spännande. Hah

Men nu ska jag fortsätta stirra ut klockan så ha de bra väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0