19 September

Låg precis ute i trädgården och pustade ut efter springturen när Rosie kom ochgjode mig sällskap. Har aldrig gillat hundar så värst mycket förut men jag bara älskar henne! Så där låg jag och kramades med henne i en stund samtidigt som jag lyssnade på den bästa låten någonsin och tänkte på allt där hemma!

Tre vecko har det gått nu och det är faktiskt lite skrämande att tänka att jag ska vara här  typ 12 till innan jag kommer hem igen. Svårt för mig att förstå faktiskt! Vet liksom inte om den här känslan jag har nu är hemlängtan eller bara saknaden efter personerna där hemma. Livet rullar ju på här och allt känns bra, men har hela tiden den där känslan med mig. Jaja, det visar sig väl med tiden! 

Ikväll ska jag iallfall äta middag med Alex och Fred vilket känns bra. Gillar att bara sitta och prata med dom! Så mysiga verkligen! 

Men här bjuder jag iallafall på min favorit. Det är något visst med den här låten och jag bara älskar den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0