17 September

God morgon där hemma! Ligger här i min säng och ärlite små trött men kan inte somna om tyvärr. Lite väl mycket flygtrafik över mig för tillfället :)

Men gårdags kvällen var iallafall skoj. Blev lite som det blev men kul hade jag! Måste göras om! :) 

Idag blir det att vila ut lite sen har jag blivit medbjuden på rugby match av Sofie och hennes familj. Kommer bli jätte kul tror jag! Att se en sådan math är ju ett måste när man är här känner jag. Plus att dt hade ju varit kul att lära sig reglerna nu när man ska se Emelie spela sen! Plus att det finns gott om söta pojkar i laget har jag hört. Nice nice! ;)

Men nu ska jag nog se lite tv sen försöka orka gå ner och käka frukost. Hatar att peanatbuttern är slut dock. Vad ska jag käka nu liksom...

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Whut?! Skall Emelie börja med rugby? :O

2011-09-17 @ 19:30:39
URL: http://wherethesidewalkcracks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0