14 September

Haft en riktigt härlig dag idag! Detta har jag hunnit med:

  • Haft låååång sovmogon till kl nio :) Slapp ta barnen till skolan så kunde sova hur länge jag ville
  • Städat barnens rum, dammsugit och strykt.
  • Varit i Westfeild (typ världens största shopping centrum)
  • Tagit en springtur med Rosie
Sen ska jag ännu äta lite sen åka med tjejerna til Svenska kyrkan för mngel med andra svenskar här i London. Kommer nog bli kul tror jag.

Sen måste jag bara berätta världen coolaste sak! Alex, min värdmamma, var igår och såg chelsea spela. (Tror jag skerv det igårdagens inlägg) Imorse berättade hon att hon har fixat så att killarna ska få vara maskotar och gå med spelarna in någon match denna säsong. Jag bara, åh får jag också???!! Jag var tyvärr lite för gammal dock. Men hon hade även fixat så att hon skulle få biljetter till några matcher och lovade att jag skulle få följa med isåfall! Asså, shit. Se Torres spela får VIP-båset gör man ju inte varje dag! Hoppas, hoppas, hoppas! 

Jaja, med det sagt så tar jag nog och går ner och käkar lite. 

Ha det toppen! 

Slänger upp en bild från westfeid. Riktigt stort va de och alla bra affärer fanns på ett och samma ställe. Perfekt!



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Oj, men vad coolt :) Men man lär ju bli mosad? :O Hon vill inte rida mer för att hon skadade sig och så satsar hon på rugby? ;)



Gud jag fattade inte att det var du först, jag bara, hmm vem fan köper tandskydd till hästen?



Det blir säkert jättebra :D

2011-09-18 @ 12:29:48
URL: http://wherethesidewalkcracks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0